vineri, 4 iunie 2010

Capitoul 3: Ciudatenie de coleg....






Muream de cald!Nu mai puteam respira!
Fluierul doamnei profesoare Popescu se auzi,iar noi ne’am oprit din alergat.Cu totii gafaiam si cautam aer pentru plamani.
-Nu mai pot!se smiorcai Teny asezandu’se pe astfalt.Am incercat sa’mi controlez respiratia si sa ma relaxez.Timp de 5 minute am avut pauza.Restul orei am jucat handball,fete contra baieti.Din pacate,dar si fericire scorul a iesit la egalitate.Urmatoarea ora aveam romana.Urasc sportul la rpima ora!Sunt extenuata.
Am aruncat o privire la ceasul de pe telefon.
-Abia 8:55?am spus in timp ce intram in clasa schimbata in “uniforma”
-Hey Nely!Se pare ca ar trebui sa te angajezi pe post de semafor sau clown,la cat de rosie esti la fata.zise o voce pitzigaiata
-Uite cine vorbea,Afrody!Ai grija ca prea mult zambet face riduri,si sa sti ca iti sta bine cu parul blond,te autocaracterizeaza,I’am taiat’o fara chef.Aerul ei de superioritate s’a evaporat si s’a dat jos de pe banca pe care nu o vazusem ca sta.Afrodita este cea mai nesuferita persoana pe care am cunoscut’o in viata mea,la fel si prietena ei Ema.Argh!2paduchi imperecheati!
Afrodita este mai nou blonda si are niste ochi negrii ca taciunele.Este dragutza dar sufera prea rau…
Ema are parul castaniu si cu ochii caprui deschisi.Si este dragutza dar la comportament se aseamana ca parasuta de Afrodita.Doua pitipoance…
M’am pus in banca mea si a inchis ochii pentru a ma relaxa.Am simtit cum scaunul din stanga mea se misca si am banuit ca este Heat.In general cu el stateam la romana ca sa’l mai ajut din cand in cand.
-Ai stiut sa faci compunerea?am intrebat deschizandu’mi ochii si uitandu’ma la ceasul de pe peretele din fata mea.M’am incruntat si am intors privirea spre stanga.Am ramas cu gura cascata,cuvintele ramanandu’mi in gat
-B…Buna!am zis inrosindu’ma
-Buna!Pot sta cu tine la aceasta ora?
-Si…sigur!Nicio problema!
-Ma numesc Josh!
-Nala!Ma bucur de cunostinta
-Si eu!zise zambind
-Esti nou?Nu te’am mai vazut pana acum….
-Da…
-Sper sa’ti placa la noi.i’am zambit prieteneste
-Buna dimineata!
-Buna dimineata!am spus cu totii in cor
Doamna profesoara,Anca Coman,inspecta clasa,privirea ei oprindu’se la banca mea.Nu prea imi place profesoara asta,nu stiu de ce…
Ca profesoara preda bine.Parul ei brunet cu 2-3 fire carunte si scurt,nemachiata,in jur de 30-35 de ani o face sa para mai batrana.
-Deci,tu trebuie sa fi Josh Hilson,nu’i asa?
-Da,eu sunt!afirma Josh ridicandu’se in picioare.
-Ne bucuram ca ai venit la acest liceu,sper sa’ti placa si succes la invatat!zise ea inspectadu’l din cap pana’n picioare.
-Va multumesc!zise el politicos.
-Poti sa iei loc!zise intorcandu’se sa verifice absentii.
Am intors capul spre noul meu coleg.Imi zambea ca un copilas care tocmai a primit o punga cu dulciuri.Mi’am amintit de Heat.Oare este suparat pe mine?Am aruncat o privire prin clasa si l’am zarit in ultima banca,pe randul de la geam,dingur.Dintr’o data tristetea m’au acaparat.Din cauza mea statea singur,abatut si suparat.
Toata ora am aruncat priviri spre Heat sperand ca ma v’a vedea.El nu se uitase nici macar odata spre banca mea.Am mai putut observa ca aproape toata clasa,partea feminina se holbau la Josh.Nu stiu de ce dar am un sentiment ciudat in legatura cu el,si nu este unul bun.
-Heat!am strigat dupa e pe culoar.Hey,Heat!Heat!l’am prins de brat facandu’l sa se opreasca.
-S’a intamplat ceva?uitandu’se undeva in spatele meu.M’am ridicat pe varfuri ca sa fiu la acelasi nivel cu el.
-Heat!m’am milogit de el.Ce vroiai sa fac?Era nou si…
-Irezistibil de frumos…Stiu!zise el mohorat.
Am cascat gura la el incruntata si socata.Nu statusem sa’l studiez pe Josh indeajuns incat sa constat ca este dragut sau urat,sau….
-Heat!am strigat nervoasa.M’a vazut fara coleg si m’a intrebat daca poate sta cu mine!Si in plus deja se asezase!
Ochii lui au inceput sa sclipeasca ca de fiecare data cand vorbeam cu el ceva interesant.
Restul orelor au decurs normal.Am avut doua ore de engleza cu Afrodita,Amelia si Heat.Mi’a placut la innebunie!Si stiti de ce?Pentru ca Amelia i’a pus in parul Afroditei frimituri de la sandwiciul(ma rog,nush daca se scrie asa…) si resturile de la un creion ascutit.La ambele ore am stat cu mainile bine lipite de gura ca sa nu rad ca o nebuna.Am mai avut o ora de mate cu Teny,Ema,Agnes si Heat.Iar ultima ora de romana tot cu Heat,Josh,Afrody si Emo…
A fost o zi Ok la scoala,iar pustiol nou e ciudat….ceva e diferit la el…..dar ce?Azi am putut observa cum se uita in gol si avea ochii negrii si lipsiti de sentimente….ca un zombie.Este un tip asa de ciudat….pielea lui ciudat de alba….comportamentul si privirile de ura imi spun sa fug,sa fug departe de el,insa el se tine dupa mine ca un scai cu Super Glue.Intr’adevar nu arata rau:ochii lui au culoarea….defapt cum ii are?Negrii sau albastrii?Cred ca are lentile de contact….parul lui este blond si bine aranjat,inaltimea este medie si are ceva muschi,insa nu ca Alin.Pe langa Alin este un bat de acadea.Aliin are ochii albastrii,iar cateodata verzi cu niste carlionti superbi si blonzi,cu o fata superba,cu pometii si nasul potriviti,iar buzele lui pline si rosii de fac sa le visezi si noaptea.Ii place foarte mult sportul si sa se duca la sala.Imi este cel mai simpatic baiat pe care l’am cunoscut…dupa care vine Heat…off Heat….prostutul de Heat…cu ochisorii lui mici si albastrii si parul lui negru si des…
_________________________________________
Hello! Ce mai faceti?:)Sper ca nu v'am dezamagit cu acest capitol:)
Mie al doilea capitol nu mi'a iesit cum am vrut eu,dar din lipsa de timp....
Va rog sa comenta:* chiar daca sunt pro sau contra:*
Scuzati'mi si greselile!:):D
Pupicei!:*
P.S.: A VENIT VACANTA!!!:)):x:x:x:x

2 comentarii:

  1. super continuare , abia astept continuarea!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. este minunat imi place..multumesc ca imi citesti ficul nostru al meu si al ancai..si vreau sa te intreb cv pe mess

    RăspundețiȘtergere