marți, 13 iulie 2010

Leapsa 2

Darmina este foarte darnica si mi'a dat leapsa!Mersi..:))
1.În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?
La prietena mea cea mai buna,care ma intelege si imi da sfaturi cum nimeni nu mi'a mai dat:)


2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Nu prea stiu...Presupun ca cineva foarte renumita....de ce?Pentru ca imi doresc ca toata lumea sa vada cine sunt eu cu adevarata,nu doar 2 sau cel mult 3 persoane:


3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană, care ar fi aceea?
Presupun ca as incerca sa schimb persoanele care se cred mai superioare decat sunt,si in primul rand ele cred ca "Universul" le "apartim"!!...


4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?
As merge undeva unde este liniste...cum ar fi o insula....dar sa nu fiu singura:D cu persoanele dragi mie:)


5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?
Nu prea am avut parte de multe momente importante...presupun ca inmormantarea unei bune prietene este un moment,oarecum important.....
Deci...urmatorii la leapsa sunt:
Byby(a.k.a. Nessie)
Crissa (Intotdeauna singura)
Madalyna (Our love is impossible)
Anca & Diana (We fight for love)
Si...ma opresc aici..:D

2 comentarii:

  1. heei ms pt leapsa :*:*:* am mai primito si postat pe blog:( dar totusi imi pare bine cand vad ca va ganditi la mn :-> (p.s. te trec acolo la postul respectiv:P)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari in primul rand pentru blog,este o munca depusa eficient,in al doilea rand pentru minunatele postari...mi se pare foarte interesant. succes si sa munciti cu cel putin acelasi simt de raspundere pe viitor

    RăspundețiȘtergere